Re: Łączenie partycji [OT]

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_knm.org.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 14:39:56 MET DST

Krzysiek wrote:

> Krzysztof Pawleta <pawletak_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> Bo to trzeba wykazac troche sprytu :)
> Co jest najblizsze pratycjonowaniu? Oczywiscie systemy operacyjne czyli
> trzeba zapytac sie na grupach o systemach operacyjnych. Takie trudne? :)
eeeech, wiesz co... szczerze mówiąc, to zaśmiecasz grupę. Pytanie
dotyczyło partycjonowania dysku, i to jest TA GRUPA. Jeśli to NTG, to w
takim razie również nie powinny znaleźć się tu wszelkie pytania o
sterowniki (software, co gorsza zależne od systemu operacyjnego!!!!) ani o
benchmarki (no przecież to też software), ani w żadnym wypadku żadne
narzędzia testowe (j.w.). Nie wiem, może jesteś neofitą (a ci w swej
gorliwości, jak wiadomo, są gorsi od faszystów), ale może najpierw nabierz
trochę obycia na grupach dyskusyjnych, a później rzucaj tym swoim NTG na
lewo i prawo.

mimo to, pozdrawiam,

--
misiek, staaaaary bywalec news i tej grupy.
*** Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek_at_knm.org.pl>     ***