Re: Do posiadaczy HP 930

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 16:06:09 MET DST

> No w sumie tak na oko wydaje mi sie że w ten sposób straciłem 1/10
> atramentu :(
>
> Poza tym dlaczego to tylko czarny a nie kolorowy ?

1 dlatego ze czarny widzisz. a kolor ginie...
2 czarny ma taki pojemnik - cisnieniowy z ktorego latwo atrament moze
wyplywac np. po nieodpowiednim zassaniu refila.
3. kolor masz na gabce wiec imo raczej trudno wycieka.
4 HP baaardzo mocno czysci glowice, stanowczo za mocno :)

przy drukowaniu fotokretem np A4 i wiekszej przerwie i ponownym druku,
straty moga byc ogromne. U mnie kolor "firmowy" starczyl na 6-7A4 photo i
kilka pomniejszych normalnych wydrukow

mosciak