Re: Do posiadaczy HP 930

Autor: henhrust (wielkiptak_at_interia.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 10:06:29 MET DST

Witam

Użytkownik "Hubert Salata" <Hubert.Salata_at_agora.pl> napisał w
wiadomości news:3CF325C9.8D901BDD_at_agora.pl...
> Moglibyscie to sprawdzic u siebie.
> Wydaje mi sie ze nie powinno tak byc. Tuz jest tak drogi i jeszcze
> wycieka.

Ja mam tak samo, mam już tą drukarkę ponad 1,5 roku i ta plamka
zrobiła sie ogromna :) Ale kiedyś sie wziąłem w garść i wyczyściłem to
wszystko, Wbrew pozorom, przy uzyciu rozpuszczalnika plamka a raczej
"glut" bardzo ładnie zszedł i wszystko wygląda jak nowe :)

No w sumie tak na oko wydaje mi sie że w ten sposób straciłem 1/10
atramentu :(

Poza tym dlaczego to tylko czarny a nie kolorowy ?

--
Pozdrawiam
Henhrust.