Re: Uszkodzoan karta czy monitor ?

Autor: Archangell (Archangell_at_tlen.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 14:14:34 MET DST

> ALe troche szybko to drugie "pyk" sie robi - powinno poczekac pare sekund
> na sygnal ?

> Wyjalem, wlozylem, docisnalem :-) i nic.
>
> KJ

miewam czasami podobne objawy
z powodu plątaniny kabli za monitorem (monitor ma kabel na stałe
zamontowany)
chyba lekuchno naruszył się gdzieś przy końcu przewód
tkwiacy w monitorze i nie "łąpie" od czasu do czasu.
Pomaga poruszanie kablem tuż przy wylocie z monitora lub lekkie puknięcie
od góry w obudowe monitora w tylnej części.
Wiem że to dziwnie brzmi ale u mnie takie cuś działa :())