Re: Uszkodzoan karta czy monitor ?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 14:23:34 MET DST

Użytkownik "Paweł Kiljan" <P.Kiljan_at_comp.waw.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Wlaczam komp i jednoczesnie wlacza sie monitor z takim
> charakterystycznym dzwiekiem "pyk" :-))
> Po czym 2 sekundy pozniej monitor wydaje kolejne "pyk" i nic nie
> pokazuje mrugajac zielona dioda :-)
>
> Zachowuje sie jakby nie mial sygnalu z karty, ale komp nic nie piszczy i
> to drugie "pyk" monitora cos mi sie nie podoba. Monitor to bodajze
> Daytek 15" sprzed paru lat.
>
> No wiec padl monitor czy karta ?
>
> Karta ma akcelerator 3dfx, ale czy podlaczam do karty czy przez
> akcelerator to zachowanie jest takie samo.

> [...]

Sprawdź monitor u kogoś innego. Ale, niestety, Daytek nie ma najlepszej
opinii. Jakieś 3 lata temu kupiliśmy z kumplami w Makro 17' Dayteka (4
sztuki), po bardzo okazyjnej cenie. Po kilku tygodniach używania pojawiły
się efekty, o których mówisz, ale pomagał reset kompa (czasami po kilka
razy). W odstępie kilku tygodni (dosłownie) monitory (wszystkie 4!!!)
popadały dokumentnie :((((((((. Kumpel ma firmę, sprzedał trochę tych
monitorów, w przeciągu roku większość wróciła.
Pewnie to była jakaś felerna seria, ale objawy się zgadzają :(
pozdro...
sprocket