Re: wybor karty graficznej

Autor: BossMan (b0ssmanUSUN_TO_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 12:44:21 MET DST

> no to decyzja podjeta zmieniam grafe do tej pory byl geoforce 2mx 32mb a
co
> nowego to chcialem sie doradzic szanownych grupowiczow bo wybor jest
> przeogromny a ja nie chce strzelic byka
> chcialbym zeby to byla karta do 500zl z 64mb i wyjsciem tv co polecacie a
> czego unikac nie chce zdawac sie tylko na sprzedawce

przeogromny wybor? bo ja wiem czy taki przeogromny gdy nie chcesz wydac
wiecej niz 500pln..
w tym momencie radzilbym ci poczekac jeszcze chwile - po wakacjach moze
za takie pieniadze (lub troche wieksze) bedzie radeon8500(raczej le)?
teraz jedyne na co mozesz sie przesiasc to
- gf2ti - dobra jakosc, wydajnosc niezla, lecz nieoszalamiajaca, tv-out
przecietniacki
- radeon7500 - b.dobra jakosc, wydajnosc jak gf2ti, b. dobre tv-out
- 4mx440/460 - naprawde niezla wydajnosc ale konstrukcja to wciaz gf2..
(brak
  shaderow), tv-out lepszy niz w gf2
- kyro2 - jak masz mocny procesor i nie boisz sie isc pod prad :) - b. dobra
jakosc,
  wydajnosc swietnie skaluje sie z procesorem, b. dobry tv-out
inne, to ew. gf3ti200 (shadery!) ale to juz za ok. 600pln. Za kolejne ok.
100pln mozesz
zostac posiadaczem karty z radeonem8500.

Moja konkluzja - zaczekac.

pozdrawiam
BossMan