Re: Soltek 75KAV podkrecanie

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 11:18:22 MET DST

Witam,

> Może jakoś zniosę :D - wspiera taki, który się odblokuje (czyli
> połączy mostki) :), ewentualnie taki, który nie został zablokowany
> fabrycznie (czyli mostki nie zostały w fabryce przecięte).

czyli wspierają tylko domowe wynalazki złożone z:
1. miękkiego ołówka
2. procesora amd

ergo: żaden proc amd na socket a nie wspiera zmiany mnożnika (no chyba, że
te udostępniane dla testów nielicznym wybrańcom)

> żebyś bliżej mieszkał...

cóż, szykuje się długi weekend... zaczyna się mundial... do sklepu mam
niedaleko... zaproszenie nadal aktualne;)

> no ja właśnie nie wiem, czy na mojej pójdą :( jaki masz BIOS?
> Próbowałeś tego Q10?

mam q9 - a tak w ogóle to czytałeś uwagi do tych biosów na stronie solteka?
z tego, co tam jest napisane, przy q10 f1 nie jest wymagane:) ci Azjaci
jakoś dziwnie piszą po angielsku;)

pozdrawiam,

k.