Re: Soltek 75KAV podkrecanie

Autor: volcan (volcan.computers_at_interia.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 21:54:38 MET DST

> <curse> przepraszam bardzo, to jest chrzanienie: jaki amd na socket a
> wspiera zmienianie mnożnika??</curse>

Może jakoś zniosę :D - wspiera taki, który się odblokuje (czyli połączy
mostki) :), ewentualnie taki, który nie został zablokowany fabrycznie (czyli
mostki nie zostały w fabryce przecięte).

> zaproszenie na wycieczkę poglądową dalej aktualne;)

żebyś bliżej mieszkał...

> mam rev. e5 czy jakoś tak

Ja też :)

> btw ta moja płyta jest w ogóle jakaś dziwna, bo działają na niej xp-ki (a
> powinny od f1)

no ja właśnie nie wiem, czy na mojej pójdą :( jaki masz BIOS? Próbowałeś
tego Q10?

> pozdrawiam,

ja również :)

volcan