Re: karta graficzna VIVO - która?

Autor: Thomas (angel_at_kki.pl)
Data: Tue 28 May 2002 - 10:34:19 MET DST

Użytkownik <daoc_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> witam,
>
> chciałbym wykorzystać peceta do przegrania swoich starych filmów z kaset
video
> na płytki cd i mam problem z wyborem odpowiedniej karty graficznej. Czy
ktoś z
> grupowiczów ma jakieś doświadczenia w tej kwestii? Z tego co znalazłem w
sieci
> wynika, że dobrym rozwiązaniem byłby Radeon All-In-Wonder lub Asus 7700
Deluxe
> [...]
> Golden Sample lub GeForce 3 Ti200 VIVO.
> Ilość i różnorodność oferowanych kart jest bardzo duża i trudno się w tym
> odnaleźć. Czy ktoś mógłby mi polecić jakąś dobrą kartę w cenie do 1000 PLN
?
> Komputerek ma w sobie Durona 950, 128 RAM DDR i płytę ESC K7S5A, natomiast
> monitor tymczasowo 14" ale w najbliższym czasie zastąpi go jakaś 17" (może
> LCD?).
>
> Najważniejsza sprawa to jakośc obrazu, komputera prawie nie wykorzystuję
do
> gier, więc szybkość karty w trybie 3d ma mniejsze znaczenie.

Wlasnie stoje przed podobnym problemem (zgrywanie z VHS na cd) :) Wybadalem
sytuacje i oto co zamierzam kupic: karta PowerColor Radeon8500LO VIVO
(!!!) - niedawno pojawily sie w Polsce cena do ok850 pln. Jakosc zlacza VIVO
lepsza od pospolitych tunerow TV i od tego na kartach z prockiem GF. Ladnie
zrzuca do MPEG2 w 704x480...

Wiecej: http://61.59.36.233/web/product_inside.asp?prd_id=Radeon8500VIVO

Thomas