karta graficzna VIVO - która?

Autor: daoc_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 28 May 2002 - 09:23:26 MET DST

witam,

chciałbym wykorzystać peceta do przegrania swoich starych filmów z kaset video
na płytki cd i mam problem z wyborem odpowiedniej karty graficznej. Czy ktoś z
grupowiczów ma jakieś doświadczenia w tej kwestii? Z tego co znalazłem w sieci
wynika, że dobrym rozwiązaniem byłby Radeon All-In-Wonder lub Asus 7700 Deluxe
ale karty te nie są już chyba produkowane. Podobno niezłe są też karty z serii
Golden Sample lub GeForce 3 Ti200 VIVO.
Ilość i różnorodność oferowanych kart jest bardzo duża i trudno się w tym
odnaleźć. Czy ktoś mógłby mi polecić jakąś dobrą kartę w cenie do 1000 PLN ?
Komputerek ma w sobie Durona 950, 128 RAM DDR i płytę ESC K7S5A, natomiast
monitor tymczasowo 14" ale w najbliższym czasie zastąpi go jakaś 17" (może
LCD?).

Najważniejsza sprawa to jakośc obrazu, komputera prawie nie wykorzystuję do
gier, więc szybkość karty w trybie 3d ma mniejsze znaczenie.

z góry dzięki za pomoc,
pozdrawiam,

Daniel Ociński