Re: Jaką listwę?

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 22:48:13 MET DST

Użytkownik zul <zulluss_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:actovg$15p$1_at_news.onet.pl...
> Jaką kupić dobrą listwę zasilającą? Chodzi mi o parametry i (lub)
> nazwę firmy. Z góry dzięki za odpowiedzi :)

Kup SPARKa 2F-506 (ma wszystkie wynalazki co potrzeba), lub nowe i odne
EVER, ale nie wiem jaki symbol. Nie daj się nabić tylko w butelkę - wzoruj
się na tym Sparku.
Oczywiście jeszcze są bardzo dobre metalowe LiZa-x (x- ilość gniazd) ale są
stosunkowo drogie (ok. 100 zł) i dlatego mało popularne.

Maciej N.