Re: zwiech

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Mon 27 May 2002 - 22:43:42 MET DST

 witam
dzięki wszystkim za rady. Coś się chyba grzeje, ale to nie grafa bo ma
wiatraczek. Już nawet zasilacz podejżewam, ale przestał się wieszać po
kompletnym rozwbraniu(został otwarty) a zasilacz wisi na kablach na
zewnątrz. całą noc rypał 3Dmarka zapętlonego i niezwisł, Procek ma 38 :)
stopni - nic mu nie robiłem - tylko komp jest całkowice rozebrany. Jutro
będę zdejmował chłodzenie pojedyńczo, aż dojdę do serii zwiechów jak
poprzednio- mam nadzieje że się uda.
Jeszcze raz dzieki

Tomasz

20, chociaż raz
po resecie chodził 10 sekund, więc !!! nawet nie wczytał windowsa !!! (więc
to chyba nie sterowniki są winne!!!). Zwiech typu
rezultatów
duron 700, MSI kt7 pro2, gforce mx 400(z wiatrakiem), sieciówka. procek 45
stopni chip 35