Re: Komp na starcie sie wylacza...

Autor: TraPer (mjtrap_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 12:39:41 MET DST

> Wygląda mi to na chłodzenie - sprawdź wentylki na procu i grafie dobrze
się
> kręcą, a może wyschła pasta termoprzew. na styku proc-wentylek.
Posrpawdzaj też
> czy jakaś karta się nie obluzowała na slocie........ Na razie tyle mi
przyszło
> do głowy.
> MACIEK

Witam ;)
Nie masz przypadkiem coolerka na procku z czujniczkiem regulującym obroty
wentylka ?
Mam Volcano 7 z takim bajerem - ale przy starcie miałem najpierw podobne
objawy.
Problem w tym że płyta (asus a7v133) uznawała iż takie obroty wentylka są
równoważne
z jego niewłaściwą pracą (wentyl sam ustawia obroty w zależności od temp
wnętrza obudowy).

TraPer