Re: hp 920 maksymalny obszar zadruku

Autor: volcan (volcan.computers_at_interia.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 14:19:38 MET DST

> Pytanie jak w temacie, a dokładnie chodzi o minimalne marginesy dolny i
> górny.
> Będe wdzieczny za informacje.

Jak masz taką drukarkę to ustaw sobie we właściwościach strony w wordzie
marginesy na 0 każdy i daj ok - napisze, że są nieprawidłowe i spyta czy
naprawić - daj ok i wypisze ci te minimalne w okienkach gdzie się je
ustawia.

A jak nie masz, to odwiedź kolegę, który ma - jeżeli nie masz takiej
możliwości to daj znać to poszukam jeszcze kogoś takiego :)

Zapytałem u siebie w sieci i suzyskałem taką odpowiedź:
>czesc :) pytanko do posiadaczy hp 920 - jakie ona ma minimalne marginesy?

chyba 0,5i 1,7 od dolu

no ale nie jestem pewien na 100 %