IBM DTLA - skubany jeszcze chodzi...

Autor: abs (abs_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 14:21:32 MET DST

Mam dysk IBM z felernej serii DTLA. Jak na razie chodzi ok ale jest to juz
moj trzeci taki dysk (dwa poprzednie padly sobie). Gwarancje mam na niego
do wrzesnia i tak sie zastanawiam: jak mi gwarancja minie a dysk zaraz
padnie to bede musial z pol roku na starym 2,5 GB jechac bo nowego szybko
nie kupie. Wiec moze by mu tak jakos pomoc... Jak myslicie ? Czy duze jest
prawdopodobienstwo, ze ten DTLA jednak padnie ?
Pozdr,
ABS