Re: PeCet w wodzie ;-)

Autor: Zrath (zrathen_at_zrathen.mine.nu)
Data: Mon 27 May 2002 - 09:38:46 MET DST

> choc przyznam sie ze jak juz go szorowalem z tej wannie to sobie
pomyslalem ze
> chyba zglupialem i wlasnie zepsulem sprzet :) - ale nic . spoko. znaczy
daje
> sie :)

ja zawsze myje sprzet woda + szczoteczka ( do zebow ) ... wszystki jak
narazie dziala a sporo juz tak wyczyscilem ...
a co do wody w PC - jak narazie mam niecale 4 litry w chlodzeniu wodnym (
domowej roboty ) - i zero obaw co to wyciekow czy czegos takiego.... w sumie
to tak samo bezpieczne jak coolery powietrzne ( a moze nawet bezpieczniejsze
bo po zatrzymaniu pompki ma wieksza pojemnosc cieplna niz sam radiator z
wylaczanym wiatraczkiem )