Re: HDD IBM DTLA-307045

Autor: Michał Olszewski (rymi_at_pro.onet.pl)
Data: Mon 27 May 2002 - 08:14:45 MET DST

Zbyszek wrote:

> Mam taki sam hdd, i zdarza mi sie tez taki objaw (rozpedza
> sie a pozniej taki wziii i stukot i tak stukocze - nazwijmy
> to Objawem Standardowym).

Wszystko fajnie tylko nie o to chodzi.

Mam 3 IBM'y - 15, 30, 45 GB

Z 15 i 30 mialem od poczatku klopoty [tak jakby walil glowica o
obudowe - czyli twoj Objaw Standardowy], ale jeszcze nie oddalem
do serwisu.

45 od poczatku byla dobra - wogole na niego nie narzekalem - do
wczoraj - po prostu juz sie nie uruchomil :(

Dodam, ze 45 jest jako przechowalnia DVD wiec nie jest C:\ wiec
komp bez problemu mi sie uruchamia [sama 45 po prostu rozkreca
sie i tyle - nie porusza glowicami - BIOS go nie widzi -
przetestowalem w 4 kompach w roznych ustawieniach - chyba ze 100
razy juz go probowalem rozkrecic ;) ]

> PS: Nie obraz sie, ale raczej nie bede zbyt skory do rozdawania
> elektroniki z mojego hdd

Ja nie chce abys mi dal, ale pozyczyl na chwile :)

> gdyz 1) jestem ze Szczecina - czyli daleko

zaden problem

> 2) mam jeszcze gwarancje na moj hdd

I to rozumiem - dzieki za posta w takim razie.

--
Michał Olszewski vel RyMi
rymi_at_thorin.zutkat.katowice