PeCet w wodzie ;-)

Autor: --6--MARshALL--9-- (6marshall9_at_interia.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 23:22:17 MET DST

widzialem kiedys dawno temu na polonii1 w telaezakupach taki plyn do
samochodow (nie pamietam o co chodzilo dokladnie) i bylo cos takiego
ze wsadzili telewizor (bez obudowy, bebechy rozkrecone na wierzchu)
do wody zmieszanej z tym plynem i telewizor chodzil, troche to dziwne
bo sa tam wysokie napiecia

ale wlasnie moze by sie tam kompa dalo wsadzic
czytalem tu ze niektorzy probowali w oleju transformatorowym itp.
ja na razie nie wiem wiec o co chodzilo w tym plynie, ale na poczatek
przyjmuje ze nie bylo to zwykle oszustwo

--
Gdzie wszyscy mysla tak samo,
nikt nie mysli zbyt wiele.