Re: zwiech

Autor: Depesz (sofista_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 20:04:20 MET DST

Użytkownik "ToMasz" <witu_at_polbox.com> napisał> witam
> Problem:
> Komputer się zawiesza po 30 minutach, po resecie działa 10 - 20, chociaż
raz
> po resecie chodził 10 sekund, więc nawet nie wczytał windowsa. Zwiech typu
> zamrożenie, czyli nie mam niebieskiego ekranu tylko stopklatke (czekałem
raz
> (może ruszy) 40 minut), cokolwiek bym robił, word, Q3, film.
> Próbowałem:
> roszad 2 pamięci, założenia gigantycznego radiatora na procek, dużego
> radiatora na chipset, zmiany ustawień w biosie na defalut, - bez
> [...]

No chyba niestety może pomóc tylko wymiana płyty głównej. Kumpel ma
praktycznie identyczny zestaw (tylko płyta kt7 pro2-a) i próbował już
wymienić wszystko z wyjątkiem płyty. Ta seria MSI jest wyjątkowo trefna.
Gdzieś krążyły jakieś sztuczki - kruczki które miały pomóc ale kumplowi nie
pomogły. Część płyt o jakichś numerach serii MSI wymieniało, może Twoja się
załapie (kumplowi się nie udało). Z tego co pamiętam to kolesiowi pomogła
trochę wymiana sterowników do grafiki - wiesza mu się rzadziej i głównie na
grach. Naprawdę najlepsze wyjście to wymiana płyty i zdecydowanie polecam
omijanie płyt ze znaczkiem VIA.
pozdro.

Depesz

P.S. Żeby uprzedzić ewentualne odpowiedzi - też znam przypadki że taka płyta
działa bezproblemowo, ale znam wiele przypadków krzaczenia się tych płyt.