zwiech

Autor: ToMasz (witu_at_polbox.com)
Data: Sun 26 May 2002 - 15:59:52 MET DST

witam
Problem:
Komputer się zawiesza po 30 minutach, po resecie działa 10 - 20, chociaż raz
po resecie chodził 10 sekund, więc nawet nie wczytał windowsa. Zwiech typu
zamrożenie, czyli nie mam niebieskiego ekranu tylko stopklatke (czekałem raz
(może ruszy) 40 minut), cokolwiek bym robił, word, Q3, film.
Próbowałem:
roszad 2 pamięci, założenia gigantycznego radiatora na procek, dużego
radiatora na chipset, zmiany ustawień w biosie na defalut, - bez rezultatów
duron 700, MSI kt7 pro2, gforce mx 400, sieciówka. procek 45 stopni chip 35
stopni - pomiar w biosie

Co robic? pomórzcie!

ToMasz