Re: Ciągła praca dysków.

Autor: Piotr C. (pczern_at_icpnet.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 18:47:07 MET DST

Użytkownik "Paweł U" <kcuf_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> powiem jedno nie kupuj ibm

Ja kupilem rok temu IBM DTLA (40M, wolnoobrotowy) i niedawno zaczęły się
problemy. Co się okazało: przy którymś montowaniu dysku musiałem zahaczyć o
szyne prowadzącą i rozwaliłem uszczelkę (!!!) - dysk był w zasadzie otwarty.
To jak się po tym zachował _zachwyciło mnie_. Inne w takiej sytuacji na ogół
padają kompletnie. Ten 'ledwo dyszał', zacząłem przegrywać dane i trwało to
cały dzień - ale dał radę. Nic nie straciłem. Włączyłem program
diagnostyczny IBM - ten dysk ma duże możliwości, wszystkie błędy w czasie
eksploatacji raportowane są i zapisywane do wewnętrznego flash-a. Dodam, że
tak otwarty chodził przez 2 tygodnie zanim się zorientowałem co jest, i
zaczałem przegrywać dane jak już prawie nic nie chciało chodzić (wcześniej
myślałem że to wina XP).

Co ciekawe wymienili mi go w Komputroniku - nie zauważyli :-).

pozdrawiam