Re: Co myslicie o tym? [Geforce4 PowerPack]

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 18:34:14 MET DST

Użytkownik "Rymocholi|<" napisał:
| Glownie Rip Dvd,
troche nie rozumiem, bo imho to proc sie zajmuje konwersja dvd...

| Divx (z TV out),
w sensie divx'y skakaly Ci tylko na tv, a na monitorze bylo ok?

| Rip'uje duzo DVD, wiec potrzebuje mocniejszej karty.
wlasnie nie rozumiem, bo imho to nie karta ripuje dvd

| Mam P IV 1.8 GHZ, 512 RAM, i stara karte NVidia RIVA
| TNT2... to mi tylko spowalnia prace..
imho jezeli Ci skacza divx'y, to raczej nie wina rivki tnt2. a jezeli
chcesz zmienic na dobra karte, to ja bym Ci polecal ati radeona 7500.
lepsza jakosc, wydajnosc, powinno Cie zadowolic.