Re: Dziś zmieniłem płytę główną !

Autor: Pollux (123_at_123.com)
Data: Sun 26 May 2002 - 18:38:06 MET DST

Użytkownik <speqlant_at_poczta.onet.pl
> napisał w wiadomości news:73db.00000312.3cf10bc4_at_newsgate.onet.pl...
> Dzięki za wszystko.Z resetem i resztą jeszcze nie dałem rady czy mogę to
zrobić
> metodą prób i błędów czy też moge spalić te płyte??

Poszukaj w - chyba jeśli mię wzrok nie nawala za mocno -
lewym dolnym rogu - patrząc na rysunek na stronie
http://www.norkom.com.pl/km668bx.htm

(rysuneczek nieco denny, jakość żadna, trudno)

takiego dwurzędowego zespołu pin'ów
tam gdzie podpinasz diody, które ???świecą już???

wśród nich powinna być para z napisem RST
poszukaj uważnie ...musi gdzieś być do diabła
rzadko bywa osobno

można schrzanić płytę po naciśnięciu reseta
wpiętego nie tam gdzie trzeba....

Powodzenia