Re: Cichy komp

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at__________wp.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 15:48:25 MET DST

> AMD?? Te co widzialem to strasznie duze potwory ktore strasznie
> chalasuja :) Czy lepiej przestawic sie na P4?

p4 latwiej schlodzic bo jest 0.13, ale amd (ale jaki model?) tez sie da
ladnie czego jestem przykladem, wiatraki sciszasz (zbijasz napiecie i juz) ,
producenci wiatraka daja za duze obroty, tak wiec na wiatrak zalecany do
2000+ kupujac na durona bedzie za glsony.

po prostu sa na zapas i szumia, te z boxa intela tez...

jakie masz fundusze i co chcesz osiagnac, celerona 1.7 nie warto kupic bo
slaby...