Re: Cichy komp

Autor: 2late (deadlog_at_wp.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 14:56:26 MET DST

Qwe napisał(a):
> Czy mozna zbudowac kompa cichego z prockiem AMD ale bez zadnych wynalazkow
> typu wodne chlodzenie, bedzie tam duzo sprzetu, 2 x kieszen z wentylatorem,
> 2 HDD ( jeden 7200 obrotow) obudowa BIG TOWER, mozna wstawic dodatkowy
> wiatrak i go przykrecic za pomoca rezystora w zasialczu rowniez, tylko czy
> istnieja ciche wiatraki do AMD?? Te co widzialem to strasznie duze potwory
Na zwykłym wiatraku zmiejszyłem sobie obroty wlutowując potencjometr,
zmiejszyłem obroty z 5200 do 3000 rpm (zimą do 2600 rpm :-)) i jest
rzeczywiście ciszej.
Pozdrawiam

--
2late outspace communication 1999*2002 (R) deadlog_at_wp.pl
...I Żaden kształt nie żegluje po głębokich ciemnych jeziorach. I żadna flaga nie żegna mnie.