Re: Notebook Actina

Autor: MarekZ (marekz_at_bydgoska.krakow.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 13:25:41 MET DST

Użytkownik "Kizia" <kizia_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Witam serdecznie,
> muszę kupić taniego i sprawnego notebooka do pisania i obsługi poczty,
kiedy
> jestem poza biurem. Na wynalazki za 14 tys zł raczej mnie na razie nie
stać.
> Znalazłam ofertę firmy Actina, co zdaje się składa gdzieś w Polsce, ale
nic o
> sobie bliżej nie napisali www.actina.com.pl

Te notebooki sklada Action. Nalezy wiec przypuszczac, ze sa robione metoda
"jak najtaniej", no i rzeczywiscie tanie sa (tanszych nie znajdziesz).
Sprzedalem jak do tej pory klientom 3 sztuki, reklamacji nie mam, ale sam
sobie to bym tego raczej nie kupil. Po tygodniu to sie nie "rozwali", ale
nie wiem jak jest z odpornoscia tego na mechaniczne 'urazy', chyba trzeba z
tym jak z jajkiem :). Polecam raczej Toshiby (ponizej 10k bez problemu).
Jesli chodzi o matryce to sa rozne, sprobuj pogrzebac po www.a.pl
Reasumujac, jesli kupujesz calkiem prywatnie i nie bedziesz za duzo uzywac
moze i mozna zaryzykowac. Jesli kupujesz dla firmy przynoszacej dochod
(odliczenie VAT-u oraz kup) ja bym kupil cos lepszego.

pozdrawiam, Marek