Notebook Actina

Autor: Kizia (kizia_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 11:36:26 MET DST

Witam serdecznie,
muszę kupić taniego i sprawnego notebooka do pisania i obsługi poczty, kiedy
jestem poza biurem. Na wynalazki za 14 tys zł raczej mnie na razie nie stać.
Znalazłam ofertę firmy Actina, co zdaje się składa gdzieś w Polsce, ale nic o
sobie bliżej nie napisali www.actina.com.pl

I się pytam, czy ktoś z Państwa używał czegoś z ich oferty, jak długo, czy to
się przypadkiem rozwala po tygodniu? Jak wyświetlacz etc - ogólnie chodzi mi
o to czy ten zakup ma sens? W sumie wiadomo, że kto tanio kupuje, ten ponoć
dwa razy kupuje - ale zdarzają się, nam nadzieję, wyjątki. Ja sama nie znam
nikogo, kto by używał tego sprzętu. Będę wdzięczna za wszystkie subiektywne
uwagi :)

Pozdrawiam serdecznie,
Kizia