Re: ILE może PC...?

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 02:16:47 MET DST

"[_HEARTSHADE_]" <heartshade_at_wp.pl> napisał(a):

>Własnie - ciekawi mnie ile moze non-stop pracowac przecietny PC
>Nie chodzi mi tutaj o ksiazkowe wyjasnienia, ale Wasze doswiadczenia
>na Waszym sprzecie.
>Po jakim czasie trza to wszystko restartowac badz "uspic na pare godzin"?
>pozdrawiam

Jak dlugo zalezy od systemu :-) Win98 mial blad polegajacy na tym, ze
po kilkudziesieciu dniach wywracal sie sam (niezaleznie od tego co
na nim sie robilo/lub nie robilo).
Osobiscie mam do czynienia z kompami chodzacymi po pare miesiecy bez zadnych
wiekszych problemow, zarowno pod sco jak i w2k.

Andy