Kurna...zaraz palne sobie w łeb!!!Problem z nowym kompem!

Autor: sabinarafal_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 26 May 2002 - 02:06:27 MET DST

Witam!
No do rzeczy bo juz 2 w nocy!
Płyta - ECS K7VTA3 - VIA
Procek AMD Athlon 1700XP
256 DDR
Twardziel 40 Gb Samsung 5400RPM
Grafika GeForce2 MX 400
Zasilacz 300 Watt

A oto "maly" problemik!!!!!
Zainstalowałem 3 razy systemy (2x win98 i raz winxp) oczywiscie za kazdym
razem dyski poprawnie partycjonowane i formatowane. Po instalce systemu
instalka VIA4in1, grafa DX8,0 i 8,1. i lipa. Cos sie dzieje, raz pokazuje
bledy kernell.dll czy cos podobnego, a to nie moge czegos rozpakowac -
wlasciwie to po rozpakowaniu nie moge zainstalowac i cos krzyczy XP o bledzie
krytycznym a win98 o braku dostepu do rejestru czy temu podobne.
Dodatkowo dodam pamiec wymieniłem - bez zmian
grafe wymienilem - bez zmian
rozne ustawienia w biosie - i DMA i bez DMA i SMART i bez SMART i wszystko co
tylko sie dalo!!!
Tu mala niespodzianka - wymienilem dysk na Sygata Baracua 7200 i niby troche
dalej szedł - po rozpakowaniu prubowal cos instalowac ale tez w koncu sie
wysypywał!!!
Ludzie w morde w koncu podmieniłem płyte i dalej to samo - dysk ten kiepski
samsunga 5400....Niby internet i siec lokalna chodzi, wordy, excele i jakies
programy chodza ale jak przyjdzie do jakiejs instali to ...... wypierdówa z
miejsca.
Tak podejrzewam bios (aha... wersja 1.1b) ale w sumie nie mam pojecia jakie
ustawienia powinny byc prawidłowe. Gdzies w specyfikacji beledów ktore mialem
nieprzyjemnosc ogladac odnosnie chyba .DAB to cos mowili ze jedno z urzadzen
wolnych moze wysypywac caly system!!! i nalezy je zmienic albo inne sprzety
spowolin ale to chyba jakas bzdura albo moj angielski jest calkiem do bani.
HELP ME PLEASE!!!!
Jak ktos cos wie niech sie odezwie. moze smsem a ja oddzwonie 501385395