Re: HP deskjet 694C - czy dobra ???

Autor: JPS (janeks_at_komtech.pl)
Data: Sun 26 May 2002 - 00:20:09 MET DST

Użytkownik Maciej Nowak napisał:
> Użytkownik Bojar <pibojar_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:acnu6t$qns$1_at_news.tpi.pl...

> Dopiero powyżej numeru HP są 9xx jako takie. Ogólnie to drogi w eksploatacji
> szmelc. I te podajniki...

> Do systemu HP nie ma tuszy zastępczych tylko strzykawki. Pozostaje więc
> bablanie się z tym gównem do końca życia, a oryginalny kartridż i tak co
> jakiś czas musisz kupić.

> Na oryginalnych kartridżach przyzwoicie, ale mogą wystąpić niespodzianki.

> A... za sto? hm... to zależy czy z nowymi tuszami. Jesli tak to bierz, jesli
> [...]

Cześć
Mam hp 510 od ..... 8 lat i gdyby nie to, że jest to druk. czarno biały
- to nie zamieniłbym na inną drukarkę !
Nie uważam, że HP to szmelc.
Sam ma teraz DJ 845 i dalej uważam, że jest to dobra marka - pod
warunkiem, że nie kupujesz oryginalnych kartridgy a nabijasz.
Nie ma żadnego problemu z regenerację - można kupić całe zestawy do
nabijania, regenerowane głowice, itd. A samodzielną regenerację (czyli
wlanie atramentu) robi się w sposób balanie prosty !

Jeśli chodzi o jakość - na 645 drukowałem zdjęcia na zwykłym papierze -
nie była to rewelacja ale i tak było ta dobra jakość.
Po podaniu trochę lepszego papieru wydruk był bardzo dobry.

Za te pieniądze jest to gra warta świeczki - pod warunkiem, że drukarka
nie jest mechanicznie zajeżdżona.

Miłej eksploatacji

Janek