Re: HP deskjet 694C - czy dobra ???

Autor: Maciej Nowak (novaxim_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 23:46:16 MET DST

Użytkownik Bojar <pibojar_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acnu6t$qns$1_at_news.tpi.pl...
> Mam mozliwosc tanio kupic ww. drukarke, stan bardzo dobry.
> Jest to ulepszona wersja 690C - niedostepna w Polsce.

Dopiero powyżej numeru HP są 9xx jako takie. Ogólnie to drogi w eksploatacji
szmelc. I te podajniki...

> Nigdy nie mialem drukarki HP i nie wiem jak z napelnianiem
> kartridzy. Czy sa dostepne do tej drukarki tusze zastepcze ???

Do systemu HP nie ma tuszy zastępczych tylko strzykawki. Pozostaje więc
bablanie się z tym gównem do końca życia, a oryginalny kartridż i tak co
jakiś czas musisz kupić.

> Jak z jakoscia wydruku na standardpwym papierze ???

Na oryginalnych kartridżach przyzwoicie, ale mogą wystąpić niespodzianki.

> Warto brac te drukarke za 100 czy lepiej dozbierac na cos lepszego.

A... za sto? hm... to zależy czy z nowymi tuszami. Jesli tak to bierz, jesli
nie to... nie bądź śmieszny i nie zawracaj nam głowy na grupie.
Pewien dystrybutor daje nowe Lexmarki Z-33 jak kupisz dwa (czarny i kolor)
nowe tusze! Tak więc widzisz jak to jest z tymi drukarkami...

Maciej N.

P.S.
Aby wydać pełną opinię o HP musiałbym złamać netykietę grupy, a tego nie
chciałem robić.