________SUPER CICHA OBUDOWA _______

Autor: chalupko_at_plusnet.pl
Data: Sat 25 May 2002 - 16:58:42 MET DST

Po wył±czeniu komputera wokół nas nagle robi się ciszej. W głowie pozostał nam
jeszcze szum, więc to nie złudzenie.
- Żródłem hałasu było nasze elektroniczne narzędzie pracy. Na dłuższ± metę
takie hałasliwe pecety mogą być bardzo uciążliwe czy wręcz szkodliwe dla
naszego zdrowia. Szum wentylatorów i innych podobnych mechanizmów ma
zdecydowanie negatywny wpływ na system nerwowy człowieka. Ponadto ciągłe
dĽwięki pochodzące z tego samego przedziału częstotliwo¶ci obciażają uszy,
gdyż stale aktywne komórki włoskowate szybko ulegają przemęczeniu ze względu
na brak regenerującej przerwy. Obecnie prowadzone są badania, które mają
ustalić, w jakim stopniu może to spowodować trwałe uszkodzenie słuchu.
Abstrahując od ich wyniku, taka komputerowa "orkiestra" jest bezsprzecznie
denerwująca.

JEST NA TO RADA
Rewelacyjna, podwójnie wygłuszona obudowa komputera, pozwoli spokoje spać
twoim bliskim, kiedy ty pracujesz.

Sam używam takiej obudowy od ponad roku, nawet nie zdawałem sobie sprawy o ile
może wzrosnąć komfort pracy przy komputerze.

PARAMETRY OBUDOWY:
- Dwa rodzaje mat wygłuszających, zapewniają skuteczn± redukcję szumów.
- System antyrezonasowy, niwelujący drgania blach obudowy.
- Praktycznie bezszelestny zasilacz - 300 WAT

- OBUDOWA ATX
- wysoko¶ć: 420 mm
- szerokooa: 180 mm
- głeboko¶ć: 490 mm
- miejsce na dyski 5,25": 4
- miejsce na dyski 3,5" (na zewnątrz): 1
- miejsce na dyski 3,5" (ukryte): 2

-Obudowa jest fabrycznie nowa nie używana.
-Tiuning wykonanym przez firmę MicroSilence
-Posiadam kilka sztuk !!!!!!!!!!

ZOSTAŁO JESZCZE 5 DNI LICYTACJI MOJEJ SUPER CICHEJ OBUDOWY, ZAPRZASZAM DO
LICYTACJI

http://www.allegro.pl/showitem.php?item=5710670

pozdrawiam
PioTr