Re: Overclocking PIV Northwood 1,6GHz

Autor: bazio (bazio_at_go2.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 15:18:45 MET DST

volcan napisał(a):

> Chodziło chyba nie o to, że się po 3 sekundach zawiesi, tylko że przez 3
> sekundy widać napis Pentium 4 2,2GHz przy starcie kompa. Potem różnica
> raczej trudna do zauważenia będzie :) No chyba że naprawdę wymagające

no ja bym nie powiedzial...przeciez razem z taktowaniem fsb zwieksza sie
taktowanie ram chyba ze puszczasz asynchronicznie a przy wiekszym taktowaniu ram
mysle ze juz jest roznica...

> aplikacje na tym będą śmigać. Tylko że do zastosowań profesjonalnych raczej
> nie stosuje się podkręcanych kompów (łyso trochę jakby miało się wieszać ni

jesli zapewnisz dobre chlodzenie to sie _napewno_ nie bedzie wieszac

> z gruszki ni z pietruszki), no a do grania ;) rzeczywiście różnica czy
> będzie 200 czy 300 FPS jest warta zachodu (ROTFL)

a nie jest ??
jesli ci nie zalezy to mozesz zostac przy p166

> No ale nic - jak do benchmarkowania, to aż szkoda takiego sprzętu bo się
> praktycznie marnuje :(

i tu sie zgodze

aha i jeszcze jedno jak myslisz po co ludzie podkrecaja swoje procki
przeciez to skraca ich zywotnosc ?

--
-==Athlon 1,33 ghz, Kobian KT266a FSX(ECS K7VTA3A),128mb DDR==-