Radiator?

Autor: Lopez (lopezpb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 14:47:48 MET DST

Jaki kupic, radiator, bo cooler mi nie potrzebny, bo mam 80x80 bardzo cichy,
tylko szukam jakiegos dobrego radiatora, oczywiscie z coolerem ale i tak go
wyrzucam wiec nie piszcze , ze glosny wiatrak ;-), bo jutro bede na gieldzie
we Wroclawiu i mam zamiar kupic, a mam takie g... co sie zwie Titan
TTC-D5TB(2) jest on duzy, ale bardzo zle odprowadza cieplo, moze ktos
polecic jakis dobry i nie za drogi? A no i zeby sie dalo zamontowac an nim
wiatrak 80x80 :-)

Lopez