Re: Problem z siecia na BNC

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.winka.net.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 14:30:10 MET DST

On Sat, 25 May 2002 13:25:03 +0200, "Muza" <MuzaX_at_wp.pl> wrote:

> Ciężka sprawa. Ogólnie niektóre sieciówki zgłaszają że jest wszystko
> o.k. świecącą diodą, ale nawet jak się świeci może być padnięta. Najlepiej
> podmienić z dobrą sieciówką i sprawdzić czy działa. Nieraz jest tak, że
> sieciówka jest dobra, ale działa na krótszym odcinku kabla.

Powiem więcej. Miałem kiedyś doczynienia z siecią na koncentryku (trzy
kompy, jeden fizyczny segment, ~20 m). Po włączeniu wszystko hulało
jak trzeba aż tu gdzieś po pół godzinie w całej sieci zaczął siadać
transfer (stopniowo) aż nie dało się z sieci korzystać. Winna była
oczywiście jedna z kart sieciowych (nie badałem tego zjawiska
dokładnie ale wyglądało, jakby zaczęła zwierać linię).

--
Pozdrawiam
  Bartek