Re: zawiesza sie komp - k. graf ????

Autor: jam (jarek72_at_bigfoot.com)
Data: Sat 25 May 2002 - 13:06:09 MET DST

"sOnic" <sonic_flood_at_poczta.onet.pl> napisal(a) w

> mam plyte glowna fic-va 503+, wkladam GF2 MX 200 32MB AGP z wentylatorem i
> po kilku kliknieciach gdy otworze jakis program komp sie wiesza. Czy to
> jakis konflikt ze sterownikami czy tez karta zabardzo sie grzeje (fakt jest
> dosc goraca), ale co moge zrobic wentylatorek chodzi jak dziki, gdy jest
> jeszcze zimna zauwazylem, ze komputer chodzi stabilniej kilka minut dluzej,
> o co chodzi???? Gdy wkladam swoja druga karte 2MB jest wszystko ok.
> Prosze o pomoc...
>
> sonic

Mam taka sama plyte i tez mam problemy ale z radeonem 7000 GigaByte, tyle ze
u mnie po jakims czasie karta sie wylacza, tzn. monitor przechodzi w stan
uspienia i sie wylacza, pomaga wtedy tylko reset. Wczesniej z Riva 128ZX nie
bylo zadnych problemow.