Re: zawiesza sie komp - k. graf ????

Autor: sOnic (sonic_flood_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 14:29:05 MET DST

chyba jest juz ok, sciagnalem jakies nowe detonatory ze strony nevidy i na
razie wszystko dziala. Komp chodzi juz pol dnia i ani razu sie nie zawiesil.
Nie wiem co to za sterowniki, ale one umozliwiaja rowniez jakies ogladanie
obrazu na dwoch monitorach (co mi w ogole jest nie przydatne), chyba jakies
ogolne bo wyswietla mi sie nazwa GF2 mx 100/200, a wczesniej mialem tylko
200 i tych roznych funkcji bylo ciut mniej. Ok, w sumie to nie wazne, dobrze
ze juz dziala. (oby tak dalej..)

Natomiast nie wiem dlaczego, ale karta jest strasznie goraca. Jak przyloze
palec to az parzy. Czy tak wszystkie karty tego typu sie grzeja???

sonic