Re: Ile Pecet zuzywa pradu ???????

Autor: Marcin Witek (wit_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 12:07:05 MET DST

Borygo <borygo_at_rsi.com.pl> wrote:
: Witam
: Ja zrobiłem tak:
: - wyłączyłem wszystko w domu
: - odpaliłem kopiowanie na jednym cd, na drugim muzykę z mp3
: - odczytałem w jakim czasie tarcza licznika wykona pełen obrót
: - przeliczyłem i teraz wiem, że komp pobiera mi 160W

  Ja robilem kiedys tak samo. Kalibrowalem zarowka :) Dla zarowki 75W mialem
odchylke ok 1-2W. Wydaje mi sie ze to calkiem dokladny pomiar. Wtedy wyszlo
mi bodajze 130W bez monitora, ale of korz wszystko zalezy od kompa i tego co
akurat robi :)

Wit