Re: Padł dysk ? Co w zamian ?

Autor: Szymon Moniuszko (saj.mon_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 12:22:42 MET DST

Rafal 'Raf256' Maj <admin_at_raf256.com> napisał(a):

> tak na marginesie - ja bym zmienił sklep/serwis bo to niezbyt poważne imho
> żeby z powodu takiego szczegółu nie uznać gwarancji

to nie kwestia sklepu tylko centrum IBM w Polsce. mialem podobna sytuacje,
dysk wyslano gdziestam (pewnie do wawy) i co sie okazalo? "uszkodzenie z winy
uzytkownika, swiadczy o tym ukruszony plastik", nie ma gwarancji i jeszcze
trzeba pokryc koszta przesylki do i z zserwisu (50zeta!). Ciesz sie ze sklep
Ci tego nie przyjal bo bys bulil...