Re: Prośba o dopalacz do P 100

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 08:55:53 MET DST

Użytkownik <cudny_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> mam wielką prośbę o przesłanie jakiegoś dobrego programu do przyspieszenia
> komputera. To Pentium 100, wiec ciezko na tym cokolwiek zrobic nie mówiąc
> intenecie. Wielka prośba i pilna. Z góry dziękuję.
>
> Arkadiusz

Nie łudź się...
Jeśli chodzi tylko o internet, możesz zainstalować jakiegoś lekkiego Linuxa.
Jeżeli musi to być Windows, to TYLKO 95 (najlepiej OSR 2). Bardziej od
wymiany procesora przyda Ci się więcej pamięći, jak sądzę. Ile masz ?.
Windows 95 będzie chodzić na Twoim kompie nieźle, jeśli będziesz miał 16 MB
RAM, dobrze - 24 MB RAM.
Mam nadzieję, że nie masz tam zainstalowanego ME, 2000, albo XP (98 też
odradzam)??
Jeżeki masz 16 MB RAM, instaluj 95, a będzie dobrze.
pozdro
sprocket