Re: Automatyczny start kompa

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 08:46:17 MET DST

Użytkownik "Mariusz Lewandowski" <mariusz_at_skim.com> napisał w wiadomości
> Automatycznie po wlozeniu wtyczki od zasilacza komputera do gniazdka
> elektrycznego uruchamia mi sie komp, denerwuje mnie to jak to
wylaczyc.Chce
> to kontrolowac tylko i wylacznie przyciskiem.
>
> Pozdrawiam
> Mariusz Lewandowski

Może masz walnięty przycisk, ale wątpię..
W SETUPie powinna być funkcja, regulująca te sprawy (coś jak "Auto
PowerOn"), ale widziałem już płyty, które tego nie miały, wówczas potrzebny
był upgrade BIOSa.
Funkcja automatycznego uruchamiania jest bardzo potrzebna, ale w
serwerach:))))))))

pozdro
sprocket