Re: Padł dysk ? Co w zamian ?

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Sat 25 May 2002 - 08:35:38 MET DST


Użytkownik "Łukasz Wesołowski" <lukasz12_at_go2.pl> napisał w wiadomości
news:acmamq$kr9$1_at_news.tpi.pl...
>
> Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <admin_at_raf256.com> napisał w wiadomości
> news:Xns9218E95D8E308adminraf256com_at_213.180.128.20...
> > "Łukasz Wesołowski" <lukasz12_at_go2.pl> wrote in
> > news:acm6aq$m1n$1_at_news.tpi.pl:
> >
> > > nie mam zamiaru znowu dawać ponad 1000 zł i później dowiedzieć się że
> > > nie mogą przyjąc dysku na wymianę "bo kawałek plastiku przy złączu
> > > jest ukruszony". Faktycznie był ale to tak jakby porysowana karoseria
> >
> > tak na marginesie - ja bym zmienił sklep/serwis bo to niezbyt poważne
imho
> > żeby z powodu takiego szczegółu nie uznać gwarancji
> >
> Ale jak mogę to zrobić - teraz już za późno (nie będę opisywał co zrobiłem
> dyskowi) - mam przecież plomby z tego sklepu i ani rusz :((((
>
Pomijając gwarancję, pozostaje Ci jeszcze rękojmia producenta !!!
Tylko to, co piszesz "...co zrobiłem dyskowi.." brzmi groźnie, ale warto
spróbować. Dzwoń do federacji konsumentów i dowiedz się, jakie masz prawa.
Nie daj się robić, jak ostatni lamer ;)))))))).
W zeszłym roku znana firma kołowała mnie z naprawą laptopa, to zadzwoniłem
do ich dyrektora ds obsługi klientów (czy cóś takiego:)), na drugi dzień
miałem laptopa naprawionego.
A jakby co, to kupuj tą Barracudę, dobra jest...
pozdro..
sprocket



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:53:14 MET DST