OT: Jak usunac katalog _Restore w win ME?

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 00:39:25 MET DST

On Thu, 23 May 2002, EllaL wrote:
[...Lopezowi...]
>+ Dodam jeszcze tylko, bo widze ze znajomoscia DOS-a tez kolega nie grzeszy,
>+ zeby wykasowac szybko i sprawnie ( a nie przez pol godziny) jakis katalog
>+ pod DOS-em, nalezy (pod czystem DOS-em!!! nie w oknie Win)

 Ja w kwestii formalnej: SMARTDRV może bez problemu pracować
dla potrzeb WIN. Wieki temu raportowałem to przy okazji opisów
walk różnych z dyskami w szufladach :)
 Wystarczy wymusić korzystanie z BIOSa, w nomenklaturze Microsofta
nazywa to się "wyłączeniem korzystania z 32-bitowego trybu" :)
NTG, oczywiście ! (ale działa pod Win9*)

 Pozdrowienia, Gotfryd