Re: Soltek 75KAV podkrecanie

Autor: Nr seryjny 19781010 (stujan_at_interia.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 18:04:26 MET DST

Dnia Fri, 24 May 2002 10:30:38 +0200, "Jakub Szwajka"
<jakub.szwajka_at_wbj.pl> napisał(a):

>Witam,

>bardzo dobrze:)
>
>to juz niepotrzebnie

ZAMALOWYWANIE mostkow L1 jest potrzebne , bez tego nie mozna zmieniac
mnoznika procesora mikroprzelacznikami SW2

>jaka zworke? zworek w ogóle nie ruszaj (chyba ze jestes radykalnym
>overclockerem i chcesz pamieci podkrecic na 200;)

JP-17 to zworka ktora umozliwia zmiane mnoznika procesora po uprzednim
zamolowaniu mostkow L1

>a jaka masz wersje plyty? u mnie wszystko sie zgadza. ale to jest chyba
>najslabsza strona tej firmy: robi dziwne manuale:)

plyta oznaczona F5 czyli najnowszy wypust