Re: Soltek 75KAV podkrecanie

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 10:30:38 MET DST

Witam,

Nr seryjny 19781010 wrote:
> probowalem podkrecac durona na plycie Soltek 75 KAV

bardzo dobrze:)
> w tym celu zamalowalem mostki na Duronie 850

to juz niepotrzebnie

> przestawilem zworke JP-17 i zaczalem sie bawic mikroprzelacznikami
> SW2

jaka zworke? zworek w ogóle nie ruszaj (chyba ze jestes radykalnym
overclockerem i chcesz pamieci podkrecic na 200;)

[cut]

> maksymalne ustawienie FSB jakie udalo mi sie osiagnac to 110
> probowalem tez ustwienia na fsb 133 i nic komp nie odpalal

no to zrób tak:

na nominalnym ustawieniu podnies w biosie napiecie do 1,75V - wiecej to tzw.
overkill

wylacz pudlo i przestaw dipy na 8x124=1000, wlacz - jak wchodzi system,
wylacz i przestaw dipy na 8x133=1066

to juz nie jest zle ustawienie:) sprawdz temperature, jak jest ok.40stopni,
to w biosie przestaw napiecie na max, pózniej dipy na 8.5x133 i obciazaj
system. jak przejdzie, to w biosie powoli zmniejszaj napiecie i dalej testuj

szczerze mówiac przy karcie sieciowej mint i dysku seagate nie radze Ci isc
wyzej z fsb niz te 133. poza tym moze pomóc przestawienie pamieci na spd
timing=auto

[cut]

> ciekawe ze w opis ustawien DIP na plycie i w instrukcji sie roznia

a jaka masz wersje plyty? u mnie wszystko sie zgadza. ale to jest chyba
najslabsza strona tej firmy: robi dziwne manuale:)

pozdrawiam i powodzenia,

k.