kierownica

Autor: Tom Popov (tom_popov_at_go2.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 17:22:15 MET DST

Mam 3-letnią kierownicę Logitecha Logic 3 i nie mogę jej poprawnie
skonfigurować. Po dodaniu urządzenia, które przebiega właściwa mam
proble z kalibracją. Kursor lata w jedną i drugą. Może brakuje mi
jakich sterów. Płyta główna k7t266 pro 2 z wbudowaną kartą dzwiekowa,
ale mimo tego używam creative sound blastera. Czyli mam dwa porty
gier. Może się gryza? Aha system windows xp
--
Pozdrawiam
Tom Popov