Re: Soltek 75KAV podkrecanie

Autor: volcan (cool_komputery_at_interia.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 16:56:53 MET DST

> RTFM!

a Ty od razu tak ostro ;)

> AFAIR wyraźnie jest napisane, że diody sygnalizują, że pamięci i procek są
> pod napięciem

też - ale to (tzn. napięcie) wskazuje dioda ZD1 (ta pomiędzy IDE1 a FDD) a
nie SSF1 (User manual p.16)

Jeśli chodzi o mnożnik:
cytat: "When LED "SSF1" light is on, meaning that Bus Ratio Select Function
is enabled" - ty sobie przełumaczysz sam, ale jak ktoś angielskiego nie
zna...

Jeśli dioda SSF1 (jest ona obok mikroprzełączników szyny FSB i mnożnika
procesora) świeci się, oznacza to, że włączona jest funkcja zmiany mnożnika
szyny (FSB).

No a wcześniej jest napisane, że ta funkcja jest uwarunkowana tym, czy
wspiera ją procesor (czyli czy ma odblokowaną możliwość zmiany mnożnika).

wszystko to w: Soltek SL-75KAV/75KAV-X User Manual v 1.0 p.21

Nie wiem jak tłumaczyć ten fenomen Twojej (Twoich?) płyt, ale np. ja
musiałem połączyć mostki w Duronie (700 też), żeby się mnożnikiem "bawić",
bo bez tego po prostu "pstrykanie" tymi mikroprzełącznikami nic nie dawało.

Pozdrawiam :)

PS Pozdrowienia dla brata :)