HDD IBM DTLA-307045

Autor: Michał Olszewski (rymi_at_pro.onet.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 15:04:07 MET DST

Witam :)

Poszukuje kogos [cala Polska, ale lepiej W-wa i okolice] kto ma
HDD:

IBM DTLA-307045

46,1 GB
LBA90069850 sectors
CHS: 16383/16/63

Padl mi i teraz zachowuje sie tak, ze po wlaczeniu rozkreca sie i
tyle [zawsze po tym bylo poruszanie glowic co bylo slychac].

Dioda ciagle sie swieci - podejrzewam padnieta elektornike i
chcialbym ja na chwile podmienic i zgrac dane.

Posiadaczy ww prosze o zglaszanie sie :) Na pewno sie oddzwiecze
:)

--
Michał Olszewski vel RyMi
rymi_at_pro.onet.pl