Re: nietypowe obudowy [OT]

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Fri 24 May 2002 - 13:36:21 MET DST

Użytkownik "Michal R. Hoffmann" <misiek_at_knm.org.pl> napisał w wiadomości

> a dyć, a dyć. Motorek był jeno że hoho! aleśmy se generator, panie
> zroblili, co by się pieronów nie bać. Bo jak kiedyś Jendrkowi, temu, co to
> komputera mioł chyba najpierwszy, walnęło w stodołę, to tylko iskry
> poszli, a z komputra dym polecioł. Bidok się aże obwiesił, dobrze, że za
> sparciałym sznurze. No to myśmy se ze śwagrem umyślili, że jupiesa sobie
> zmontujem z onych akumulatorów od czołga. No, ale pierona tam, potem cośmy
> obczytali, że fachowcy, to one i generatory majom, to co my gorsze? Pińć
> krzynek dobrego taniego wina obalilim, ale generator zmontowalim. Ale,
> [...]

Łoooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!
Łooooolbzymim wentylatorkiem godocie ? Cie chorrroba. To moze by faktycnie
łodrazu komleksowo (kowol mnie tak godoć naucył) cały nowy wentylatorek...
Śwagier, to ma brata. Znacy, to niby tez mój śwagier, ino mój śwagier (ten
od wentylatorka, znacy) nikomu nie godo, ze ten drugi to jego brat. No to jo
tez o nim nie godom, ze to mój śwagier (ten brat śwagra), bo wstyd okrutny,
taki jest śpetny. Jak my byli mali, to temu bratu śwagra (znacy, to jeśce ni
był wtedy mój śwagier, ale brata mioł), to kawał kotleta babka u szyi
wiesała, coby chocia psy sie z nim bawili. No, ale ten brat śwagra, to mo
kunia, hej.... Tak se myśla, co my by ze śwagrem, i tym drugim, śpetnym,
wzieli furmanke, kunia i tego śpetnego zaprzegi, kupili u sołtysa (na
kreche, łocywiście) jakie 50 litrów łokowitki (sołtys dobrom robi, hej...),
becke znacy, i pjecholi ku Wam. Tseba by ino jaki wór temu bratu śwagra na
łeb skombinowac, coby pozodnych ludzi mordopyskiem nie łobstrasył. Jeno,
godojcie mi tu zaraz, cy ona becka łokowitki, to na taki wentylatorek,
wystarcy (sołtys dobrom robi, hej...), cy moze kcielibyśta w innej walucie
?. Bo ja tak myśla, co ta becka wystorcy, a nawet i jesce powinniście nam
jakom ksynke wina resty wydoć. Ino dobrego, psynajmniej za 1,80 zł ( u nas
na takie ślachetne wino to godojom: gnój, znacy jak zapraśas jakom panienke
do aliganckiego lokalu na wino, to godosz , co biezes lufe na gnoja). I
jesce mi tu godojcie, gdzie wasa wiocha, bo rozpytywac po łoklicy o ruski
ćołg, Zynuśa, dwóch śwagrów i wuja z dźwiami od Stara, to nie bede !!!

sprocket ;)