Re: zestaw cd. konkrety

Autor: Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Fri 24 May 2002 - 03:13:00 MET DST

> UDMA 1 jest w BX, a to dużo, dużo później niż P166 i taki na przykład TX.

Cztery lata temu na pewno już było UDMA2 na półkach.
Czy było pięć lat temu -- tego nie wiem. :) Mam P200MMX
z kwietnia 1998 roku.

> Albo 8 :)
Osiem -- to chyba nie. :)
Jeśłi dzisiaj grafiki mają 64,
to 8 całego ramu? Może i tak...
Ja miałem we wrześniu 1998 roku 64 ramu.
Czyżby taki wielki skok z maja 97 na wrzesień 98?

> Kto myślał, ten myślał :)

Producenci. :)
Ja -- raczej nie. :)
Od niemal 2o lat stawiałem na 12 centymetrowe płytki. :)

Doczekałem się. :):):)

lc.